باربری گاندی 88771632 - 09129734207

حمل بار و اسباب کشی منزل

حمل بار و اسباب کشی منزل

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما
اتوبار گاندی 88771632
همراه : 09129734207
وب سایت : arameshbar.com

باربری خیابان پرستار [09129734207]

پنجشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۲ ب.ظ

باربری خیابان پرستار در منطقه پیروزی تهران

باربری خیابان پرستار

باربری خیابان پرستار که یکی از زیر مجموعه های باربری خیابان پیروزی تهران است ، با بهترین خدمات و به روز ترین خودروهای باربری و حمل بار در خدمت شما ساکنین محترم خیابان پرستار و منطقه پیروزی تهران است. 

اگر قصد اسباب کشی و حمل بار در خیابان پرستار تهران را دارید ، اگر میخواهید به نقاطی دیگر از تهران و یا نقاط دیگر از ایران به جز تهران ، اسباب کشی کنید ، باربری و اتوبار پرستار واقع در خیابان پرستار تهران در خدمت شما شهروندان عزیز می باشد . 

خیابان پرستار تهران

محله پرستار یکی از محلات نوین منطقه 14 می باشد که در اواسط دهه 1340 شمسی توسط بانک رهنی ساخته شد و بمناسبت روز پرستار مورد نامگذاری و بهره برداری قرار گرفت . این نام در ابتدا به یکی از خیابانهای این محله اطلاق می شد و نماد آن میدان پرستار و ارگ پرستار  بود . مدتی بعد با توسعه ساخت و ساز، خیابانهای مجاور به این محله اضافه گردید. یکی از این خیابانها شهید کریمشاهیان است که به آن (همایون شهر) اطلاق می گردید. از وجه تسمیه ان بر می آید که به نام فرزند امیر یکی از ملاکان منطقه نامگذاری گردیده بود. 

از خیابانهای دیگر محله خیابان مقداد می باشد که نام پیشین آن آتابای بوده است. در این محله 2 قنات قدیمی بوده است که در حال حاضر یکی از آنها قابل استفاده است.

این محله با واقع بودن خیابان پیروزی درشمال، بزرگراه بسیج در شرق، خیابان ابوذر در محدوده داخلی، خیابان نبرد در غرب و خیابان رصاف، آخوندی در جنوب جایگاه ویژه ای در گذر های مواصلاتی منطقه به خود اختصاص داده است . مساجد امام محمد تقی (ع) و مسجد امام علی (ع) و مسجد محمدی مراکز مذهبی این محله را تشکیل می دهند که در شکل دهی هویت مذهبی مردم نقش اساسی داشته و دارند.یکی از شاخصه های این محله حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا (س) است. شهرداری منطقه 14 تهران


خیابانهای تحت پوشش محله پرستار تهران

باربری خیابان شهید کریمشاهیان در محله پرستار تهران

باربری همایون شهر در محله پرستار تهران

باربری خیابان مقداد در محله پرستار تهران

باربری خیابان آتابای در محله پرستار تهران

باربری بلوار مجد در خیابان پرستار تهران