باربری گاندی 88771632 - 09129734207

حمل بار و اسباب کشی منزل

حمل بار و اسباب کشی منزل

بهترین خدمات حمل و نقل و اثاثیه به تمام نقاط تهران و شهرستان ها، مشاوره رایگان ،بیمه باربری رایگان ،کارگران حرفه ای و خدمات بسته بندی مناسب اثاثیه شما
اتوبار گاندی 88771632
همراه : 09129734207
وب سایت : arameshbar.com

معرفی منطقه چیتگر تهران و امکان مهم چیتگر

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۰ ق.ظ

منطقه چیتگر تهران

چیتگر

چیتگر در منطقه 22 تهران واقع شده است ، منطقه 22 تهران یکی از جدیدترین مناطق در تهران است ، با امکاناتی عالی و آب و هوایی خوب برای سکونت و همچنین با داشتن برج های مسکونی معروف ،شهرت این منطقه را دو چندان کرده است. 

چیتگر در شمال غربی تهران واقع شده است که دارای مساحتی بالغ بر 1000 هزار هکتار است ، البته قابل ذکر است که مساحت کل منطقه 22 تهران برابر است با 6200 هکتار که از این 6200 هکتار تقریبا 1000 هکتار آن به فضای سبز و وسایل تفریحی در این منطقه اختصاص سافته است . 


چیتگر تهران


معرفی دریاچه چیتگر تهران در منطقه 22

در منطقه 22 و منطقه چیتگر یک نگین آبی وجود دارد به نام دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس ، که واقعا یک منطقه گردشگری عالی برای مسافران و ساکنین تهران به خصوص ساکنین منطقه چیتگر تهران است ، دریاچه چیتگر یک دریاچه مصنوعی است که دارای مساحت 130 هکتار است و در کنار این 130 هکتار ، 120 هکتار مجموعه تفریحی در کنار آب این دریاچه احداث شده است ،که به جذابیت منطقه کامل افزوده است .

اگر به دریاچه چیتگر رفتید و خواستید یک تفریح پر هیجان را در این منطقه داشته باشید می توانید از امکانات تفریحی زیر استفاده کنید تا یک روز خاطره انگیز برای شما رقم بخورد .

  • قایق سواری در چیتگر
  • راید اسکیت سواری
  • سرسره های سقوط آزاد
  • پیست پرش در آسمان
  • سینما شش بعدی چیتگر
  • سافاری چیتگر
  • زیپ لایت چیتگر
  • چرخ و فلک چیتگر 
  • ماشین برقی کوبنده 


معرفی اماکن مهم در چیتگر 

باربری چیتگر تهران

اگر در چیتگر تهران ساکن هستید ، می توانید از اماکن مهم و کاربردی که در منطقه زندگی شما وجود دارد با خبر شوید ، از جمله مکانهای مهم در چیتگر که ممکن است به آن نیاز داشته باشید ، باربری چیتگر تهران است ، باربری چیتگر با سالها سابقه درخشان در منطقه چیتگر تهران و کل تهران ، توانسته که نام و نشان خوبی از خود در منطقه چیتگر تهران به جای بگذارد ، با بهترین امکانات باربری و با کیفیت و قیمت مناسب. باربری و اتوبار چیتگر تهران که با نام باربری دریاچه نیز مشهور است آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته در منطقه چیتگر تهران به تمام شهروندان و ساکنان منطقه چیتگر است. تلفن باربری 09129734207 و می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر نیز به وب سایت این باربری ( باربری در چیتگر تهران ) سر بزنید و از خدمات و اطلاعات لازم باربری با خبر شوید.

باربری چیتگر